:)

Blir skogsröjet ikväll :) Hoppas det blir kul iaf.. Ska åka o hämta Sofia nu o sen åker vi :) Men ja hitta inte min kamera så ja kan inte ta några kort :(

Aja.. Vi hörs väl....


Kom precis hem från Rejmyre så nu blir det sängen för mig.. Tror jag har brutit minst tio revben... :/ Och knät har pajjat totalt.. Men det är smällar man får ta när man lyssnar på bra band :D Vi hade sånt flyt så vi kunde klämma oss fram ända till staketet nästan varje gång vi skulle kolla på nått band :) Sen att man blev helt mosad det är ju en annan femma.. Jag vet nån som kommer ligga i sängen o va helt död imorn iaf... Kommer fan inte kunna gå! Men kul va det iaf :)

Ögat blir fan inte bättre... :/ Har precis tagit sista ögondropparna för ikväll... Och det gör så förbannat ont i ögat och det är helt illrött :S
Förhoppningsvis är det bättre imorn :)
Kan uppdatera lite mer när jag vaknat och orkat upp ur sängen för snart slocknar jag framför datorn...

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0