-.-

Tvingade precis mig själv att gå upp ur sängen men jag hade gärna legat kvar ett par timmar till... Jag kan fan inte somna på nätterna.. Låg vaken till typ 5 imorse för jag kunde helt enkelt inte somna.. Samma sak va det ju i söndags natt också :/ Det suger.. Iofs har jag ju mina aningar om varför jag inte kan somna men det borde ju fan gått över nu... Jag har absolut ingenting att va nervös för så nu får jag sluta upp med det så att jag kan sova på nätterna!

Idag har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra... Vet bara att jag måste bära in lite tvätt till mamma för det börjar bli lite tomt i lådorna :P
Men annars blir det nog lugnt tror jag... Har planerat att gå omkring med mina as snygga pyjamas byxor på mig idag som Lena hatar :P Förstår itne varför.. Hon låter inte mig följa med till affären om jag har dom på mig :p
Sen blir det väl att mysa lite med min sötnos Albin också :) Så länge han inte ligger o sover vill säga :)

Men det va väl det jag hade o säga typ.. Dags att gå in till mamma o dricka lite te nu känner jag :D

Ha det!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0